2016年6月11日 星期六

哈該書2:6-9



2:6 萬軍之耶和華如此說:「過不多時,我必再一次震動天地、滄海,與旱地。
2:7 我必震動萬國;萬國的珍寶必都運來(或譯:萬國所羨慕的必來到),我就使這殿滿了榮耀。這是萬軍之耶和華說的。」
2:8 萬軍之耶和華說:「銀子是我的,金子也是我的。
2:9 這殿後來的榮耀必大過先前的榮耀;在這地方我必賜平安。這是萬軍之耶和華說的。」

For thus says the Lord of hosts: Yet once more, in a little while, I will shake the heavens and the earth and the sea and the dry land. And I will shake all nations, so that the treasures of all nations shall come in, and I will fill this house with glory, says the Lord of hosts. The silver is mine, and the gold is mine, declares the Lord of hosts. The latter glory of this house shall be greater than the former, says the Lord of hosts. And in this place I will give peace, declares the Lord of hosts. '"

*******

    這是上帝大大賜福的殿是上帝要親自彰顯祂的榮耀所以我們的信仰不是建立在自己是要倚靠上帝的作為

沒有留言: